Tänkte visa vad vi köpt. :)

De är ju fortfarande ganska tidigt att köpa för mkt saker men det är ju så roligt. och jag längtar så efter min lilla bebis!
.
Barnvagnen, de är det största vi köpt. känns ju fortfarande lite tidigt attköpa en massa saker och vi hade väl egentligen inte tänkt köpa massor redan men det var ett bra pris till en vagn som såg fin ut :) Jag är nöjd. Hoppas bebis gillar den !
.
Lite kläder vi fått av min mamma. som också tyckte det var roligt att köpa lite fast det är långt kvar :)
.
Kläderna jag å H har köpt :D Eller okej, jag har köpt allt utom traktor pyamasen för den har H köpt, en sån var vår bebis tvungen att ha! :)
.
Tillsist en bild på min mage som mest ser tjock ut om nu frågar mig :P Så svårt också att få ett bra kort... Är iaf i v. 18+4 eller i v.19 beroende på hur man vill räkna. När fick ni era "bebismagar" ? (om det ens är någon som läser, haha inte direkt så jag anonserar om min blogg)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0