Igångsättning?!

I morgon kanske det blir bebis,börjar känna mig lite nervös.. Egentligen vet jag inte riktigt över vad men kanske är de över smärtan? Eller över den ovisshet som är nu.. hur som har blodtrycket, äggvitan å allt inte gått ner så blir det bebis, det var iaf det de sa i fredags innan vi lämnade KSS, så hoppas inte de ändrar sig för att ligga där inne var inte roligt!! Okej, blir det bebis får jag ju stanna kvar men då är det (förhoppningsvis) bara ett par dagar.. annars har jag ju ingen aning.. Och blir det inte bebis, alltså att allt ser bättre ut så ska de skriva ut mig.. men får jag vara som vanligt då eller måste jag vila i flera veckor bara? De är frågan.. HM?! Jobbigt att inte veta, att liksom vara i händerna på nå¨gon annan... Men jag lär väl återkomma om hur det har blivit :)
.
Hittade en magbild, men hade inte skrivit vilken vecka de var ifrån.. lite synd men vilka smala händer och armar jag hade! Hoppas de snart är tillbaka !! Nu är jag jätte svullen !

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0