Snö,advent och städning..

Haft mamma och mormor här som flyttstädat lägenheten, trodde faktiskt det skulle kännas jobbigare att lämna den men kanske har de jobbigaste redan varit? Nu är den ju tom och de är inget hem... Bara väggar och golv.. Duktiga var dom iaf :) Och sen gick vi ut och åt och lite fika från hembageriet fick de av mig. och nu har snön kommit, får se hur länge den stannar... kanske redan är borta?! haha!! Fick iaf lite julkänslor så började skriva julkort men vad märkte jag då..? Jo två kort saknas, typiskt!!! Men får väl köpa två till när jag ändå ska köpa frimärken, försökte fixa två egna men gick sådär, de ena såg ut som ett dagisbarn gjort... och de andra blev väl lite bättre men då glömde jag att ett frimärke skulle få plats så det blev inget med det heller haha !! :) Och just nu sitter jag och lyssnar på Gärts värld, sex är temat idag... hm..
.
På lördag blir det lite julbak eller så och mat hos Jonas, Louise och lille Maximus, med Nils och Johanna och självklart henrik också. (:
.
.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0