Fullt upp slutet av veckan :)

Tog en tur in till Skövde idag där jag träffade mamma. Måste säga att de var jobbigt utan kort.. tappade bort min plånbok i helgen så spärrade kortet och helt plötsligt dök plånboken upp haha ;D Så idag fick de bli kontanter och en massa tänkande ;) Nog om det. Jag köpte ett par nya höstskor. Jag gillar skor. och dessutom är ju det de ända som inte sitter för tait och sådära.. :) Annars blev det en present inhandlad och lite mat... trotts de upptäckte jag en massa saker som saknades i köket.. suck!!
.
I morgon blir det jobb mest hela dagen känns det som... Men men, pengar är bra!! :D De gillas. Gå hemma lär jag hinna med ändå.. (: Och dessutom går de ju snabbare till Fredag, får då blir det ullared och Ikea, som jag längtat efter denna dag och nu är den här ;) Får hoppas alla foglossningar håller sig borta bara så jag orkar med en heldags shopingrunda.
.
Lördag blir väl mest att plocka å fixa här hemma för att sedan gå på 20års kalas hos MALIN!!! :D Ska bli kul ! och sen på söndag avslutar jag veckan med lite jobb igen.. De är roligt när de händer saker. de gillar kag ! :D Ne nu ska jag nog gå å fixa mig klar för natten. God natt på er!! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0