ååhhhh :@

Hade skrivit ett långt inlägg (för att vara mig) Så raderas hela skiten !! Trött jag blir. då tappar man motivationen !! USCH !!!

NU orkar jag inte skriva om alltihopa, de var ju inte ens något viktigt.. lite om nissekatten <3 och lite om allt, b.la. Hur långt de "borde" vara mellan syskon, 2år.. mer/mindre?? De beror ju också på hur hela situationen ser ut med jobb/utbildning. Men de vore ju roligt att syskonen kan leka och ha roligt tsm så inte ålderskillnaden är för stor att de inte har något gemensamt längre, vilket de iofs inte behöver ha ändå..
.
Känns lite konstigt också att bara jobba 1 månad till.. Kommer ju gå jätte fort. Hoppas de tre komande månaderna går fort så jag får se min lill? krabat där inne ! Så pirrig, förväntasnfull och längtar efter den nu. Klrt de är mysigt att känna den i magen men tänk när h?n är ute i världen... (: Känns konstigt också att JAG ska bli mamma!! Att vi ska bli en familj, Vår egen gemensamma familj (:
.

De första tecknet vi fick av dig där inne.. Så märklig känsla att se två streck komma fram inom några sekunder !! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0