Måndag förmiddag (:

Har sovit så dåligt i natt.. vaknade runt 4 tiden och somnade väl vid halv tolv? Drömde iaf att vi hade två kanibaler i lägenheten.. så man kan få ihop det ! Det var dock inte s roligt att ha dom här på besök haha.. När henrik hade åkt iväg till jobbet lyckades jag tillslut somna om men vakna igen vid 7 tiden av ett sms... suck ! lite innan 8 gav jag upp å gick upp... Hade lust att börja sy täcket till barnvagnen men då var ju såklart inte tygaffären öppen fören på onsdag så då blev inte det heller gjort.. så nu sitter jag här å fördriver lite tid innan de är dags för jobb... Skulle ju köpt tipex också när jag var vid affäen viste att det var något jag glömt :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0