Lucas skor...

I måndags tappade jag /förla Lucas skor. Har letat överallt, och ringt hela skövde könns de som. men inga skor. :( Känns så tråkigt och dessutom är de slut där och på internett.. för hoppas de finns i jönsköping eller gbg men har inga stora förväntningar. skickade till och med ett medelande till min kära vän i linköping ifall de fanns där.... och hon kunde skicka dem eller så. Desperat..? Ja kanske! Men ville verkligen ha dessa skor. :( Jag hann bara använda dem några gånger. såå tråkigt!! Lucas skulle ja ha dem på studenten. :( är så otroligt besviken att jag tappade dem så kan inte släppa det. Men kommer väöl över det tillslut som med filten. är ju trotts allt bara ett par skor. även om jag tyckte de var väldigt söta, roliga och tuffa.. men men.... Om någon hittar sånna eller säljer får ni gärna hojta till ;)

.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0