Måste få klaga lite!

Lucas har nu gnällt och skrikit i 2 timmar och 20 minuter... jag är helt slut i öronen på detta gnäll. Fy för tänder !! Utom när jag gått runt och bärt honom... jätte snabbt mellan varven har det gått att sätta ner honom, gå på toa, bära, sätta ner, sätt i linser, bära, sätta ner borsta tänderna..... SUCK!! Nu somnade han äntligen så skajag ta hand om disken... å tvätten, klä på mig och köra på cross trainern... undra om man hinner allt det? Tveksamt ! Dessutom har han bitit mig så hårt i ena bröstvårtan i förrgår natt att jag är helt öm i hela bröstet... De gör sjukt ont ! I natt fick han äta lite på det iaf bara för att de blev fullt men då gjorde det så ont att jag inte kunde sova! Nu känner jag för att sluta amma! De är inte kul när man ska ha ont i flera dagar.... De här "i början amningen" som gjorde ont är ju ingenting mot detta...... Fast det är smidigt och mysigt men flaskan är för tillfället mysigare!! Jaja, gnälligt inlägg men älskar ju lille Lucas massor ändå, ibland blir man bara sååå trött! 

Kram på er !
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0