trött...

känner mig konstant trött. kanske kam de vara de tidiga uppgångarna, ca 06,30 varje dag. och ändå kommer vi i säng runt elva. vilket gör att jag ligge i soffan halva morgonen och väntar på att lillfis ska bli trött. känner mig också "tjock i näsan" som at de är svårt att andas där... som allergin kommit tillbaka. men förmodligen är de bara en blandnng av lucas förskylning och extremt dålig kondis som borde ta tags i.. men som heller inte blir av eftersom jag vilar första sovningen sen plockar lite nästa... sen himmee man inte mer. är sjukt mycket som behöver göras. men jag håller tummarna på att de blir bättre när rummen är klara. då får vi.mer tod på kvällarna att.hjälpas åt och gå promenader ;) men nu ska fläsket bort!!! inga kakor eller andra onödigheter.. och promenad varje dag till en början.. 3kg plus över sommaren.. not funny!! men ingen ide att klaga och inte ta tag i det så de ska nu bli av.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0