Hitta på något..??

Är så sugen på att hitta på något. men jag vet inte vad !! Vilken jobbig känsla, vara så sugen på att göra något men inte komma på något bra förslag, ne i stället sitter man då vid datorn och väntar på bättre tider. HAha!! Skulle ju kunna börja fixa dörr nr två men de har jag ingen lust med, vill inte göra jobbet men ha dörrarna klara... dålig ekvation de där.... I övcrigt så sover lilleman så sött i sängen. min fina kille ! <3
.
Igår hade vi Bella och Ribin här på lite tacos och fika. Alltid trevligt med lite besök ! Innan de så spelade vi bandy, men ingen träningsverk idag skönt det !! Men var nog roligare gången innan tycker jag. :)
.
Aja,,,
På återseende, puss och kram skumbanan !

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0