Skrev ju att jag var nöjd...

Ja. när man först tittar in så ser väl bloggen okej ut. (finns ju en massa som är finare, men för att vara första gången så okje) Men, alltid ska det finnas en MEN, iaf, har gjort lite missar här och var. bland annat under kategori ser det inte riktigt ut som det ska och jag vet inte hur jag ska rätta till det, så f¨r helt enkelt ignorera problemet ;) för just nu har jag ingen lust att försöka, tappa sugen sist när de blev så..... :( Jaja !!
.
HAr målat klart dörren in till toan nu då :) Hoppas de blir fint. I vårt hus finns det iaf 8 dörrar, gissa hur månbga olika dörrhandtag vi ha? jo 8 st. Men det ska de bli ändring på nu. för nu ska iaf dörrarna här uppe fixas till så de blir ordning på dem. sen tar vi källaren när vi bestämt hur det ska se ut där nere. vi kommer ju behöva bygga om eftersom det bara finns två sovrum här uppe så måste de ju bli sovrum i källaren.. men än är vi ju bara tre, men någon gång i framtiden ska ju tre bli fem ;)

Kommentarer



Postat av: Frida

Vart har ni köpt hus ???

2012-02-08 @ 19:43:09
Postat av: Svar till frida.

Vi har köpt ett hus i slätte.....

2012-02-09 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0