Vet inte vad jag ska skriva om..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre.. Vist händer det en massa saker men har inte riktigt tid att sitta här och skriva allt.. Och när jag väl får tid då kommer jag inte ihåg vad jag ska skriva om. Men skulle ju kunna berätta om Lucas första besök i badhuset !
.
I lördags åkte vi till Arena badet och badade, de började med att L och J ringde och frågade om vi ville med till Arena och bada med de två små killarna. Och de tyckte vi lät kul så vi hängde på. Blev några stopp här och var på vägen till stan, (låter som de var en bra bit vi åkte men de är det ju inte) ;) Det var lite "svårt" att byta om och duscha med en bebis på armen. som tur var hade jag med min "badkars stol" mycket bra!!! Men det märktes att vi var nybörjare för L var mycket snabbare. :) Men någon gång ska ju vara den första. Kommer in till badet tillslut iaf. Och hoppa i barnbassängen. men den är inte speciellt varm.. de brukar ju barnbassänger vara... Liten besvikelse. men Killarna klagade iaf inte men de såg heller inte super nöjda ut. J och H går runt för att se om de finns en varmare bassäng, vilket de inte gör.. eller ingen barnbasäng iaf. Vi ytar barnen och hoppar i den bassängen som är som en bubbelpool där var det varmt och skönt och killarna trivdes mycket bättre !
.
Nu vakna Lucas. får skriva mer en annan dag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0