2011- ett hädelserikt år !

Tänkt göra en sumering av 2011, vad har hänt egentligen? (Vi får se hur långt jag hinner.. Har en liten skrutteplutt som grymtar från Babysittern...)
.
Januari
Vad jag kan minnas hände det inget speciellt under denna månad. Vi hade varit förlovade i 1 år den 1/1-11. Men det är allt speciellt jag kan komma på!
.
Februari.
Under de två första månaderna verkar faktiskt inget speciellt hända... Och inte har jag kvar almenakan heller så jag kan tjuvkika... Men jag tror jag började jobba som vikarie på Killingen under Februari.. men är inte helt säker men skulle tro det. :)
.
Mars.
Jag fyllde 20 år!
Och vi (jag å Henrik) var i fjällen med mamma, pappa, Simon, Lena, Stefan, Ida och Arvid. Roligt med fjällen, kommer nog sakna det i vår, eftersom vi brukar åka dit.. :)
Någon gång i slutet av denna månad eller möjligen nästa måste jag blivit gravid också...
.
April.
Om jag belv gravid i Mars eller April vet jag ju som sagt inte.. Men den var den 28 april 2011 som jag fick veta att något växte i min mage !
Prövotiden för mitt körkort tog slut ;)
.
Maj.
Min bror fyllde 18 och tog körkort.. så med min lillebror i bil för första gången... kändes himla skumt! :D Men roligt för honom !
.
Juni.
Sommarjobbade för det mesta ;)
.
Juli.
Första ultraljudet gjordes, visade att vi bara var i v 15 ist för v17 som vi trodde.. Men fick iaf se vårt lilla pyre för första gången ! Himla roligt!!!
Augusti.
Andra ultraljudet gjordes. och vi fick nytt BF. Från 22 dec. Till 30 december...
Var i London några dagar med fina vänner !
Något mer som hände..? hm? Inte vad jag mins...
.
September.
September, september.....? Ne.. hände nog faktiskt inget under september.. inte som jag minns... Magen växte och det började sakta men säkert att närma sig....
Oktober.
Fick åka till ullared och Ikea och köpa saker till bebisens ankomst. Blev en hel del inköpt. och det var väldigt roligt.. Vi började också titta efter hus...
.
November.
Köpte ett hus ! Fick tillgång den 14 november vill jag minnas..? Tapetserade om i vardagsrummet och började flytta in... Vi hade nog flyttat (i stort sett..) färdigt sista helgen i månaden.. och fick lägenheten såld, lätt som en plätt! :)
(har tyvärr inte blivit någon bild på huset..)
.
December.
Den mest händelserika månaden under året..
8/12- Bm besök som resulterade i havandeskapsförgiftning och resa till KSS. Blev inlagd.. fick över helgen åka hem på permis. Mycket skönt! Med en förhoppning om igångsättning på måndagen den 12. Som de hade sagt på Fredagen innan vi åkte hem om värderna inte blivit bättre..
Kommer in igen på månaden och mycket riktigt.. ännu sämmre värden.. men igångsättning..? NEJ:: Stor besvikelse.. Får istället veta att dagen därpå kommer det förmodligen sättas igång.. (13/12) Men vågar inte hoppas på för mycket...
Men den 13 blir vi igång satta.... vod tolv tiden får vi gå ner till förlossningen... (beskriver den en annan dag) och kl 04,03 den 14 december är vår son ute, Lucas. :D :D
Åker hem den 16 och har BB vård i hemmet. Återbesök på måndagen den 19? Med tron om att jag ska hinna julhandla efter åt.. men icke sa nicke... Lucas har gulsot.. Solning på neonetalavd. 24 timmar.. sen en lååång väntan på utskrivningn men de 21 fick vi åka hem och har sedan dess varit hemma. Skönt !
Firade jul, min första jul som inte firas med mamma, pappa och simon.. Eller var hs dem på fm.. men på kvällen var vi hos henriks föräldrar.. :) 
Mycket besökande har vi haft också som var nyfikna på vår skatt...
Nyåret firades in hemma hos oss.. med mamma och pappa.. 3 rätters åts. Mycket gott ! Mamma lagade för rätt, jag efter rätt och middagen skulle göras ihop.. dock ville Lucas ha min uppmärksamhet under denna tid så var mest mamma som stog för den maten också ;) åt mat, myste med Lucas, spelade spel och skåla in det nya året!
.
Gott nytt 2012 allihopa !

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0