Drömmen om ett barn..

Var det någon som säg det programmet eller barn till varje pris? Satt just och kollade in två av "deltagarna"s bloggar.. Vet inte riktigt hur jag ska skriva men de måste vara väldigt jobbigt.. Att vilja ha ett barn så mcyekt och först kan man inte få barn å så smälta det.. Sen ställer man sig i kö för adoption och får vänta ytterligare flera år. Hoppas att de får sina efterlängtade barn snart !
.
Och vad glad jag är över att vi fått vårt underbara barn. Att jag (vi) kunde bli gravid! Att jag fick uppleva det. Att något rör sig i min mage. Se något bli större. få alla frågor om "vad tror du det blir?" osv, få  ora sig lite, få ha smärtan när den kom ut. å få upp den kladdiga underbara lilla människa på magen <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0