Tråkigt..

Vad tråkigt de är när man får komentarer som "väx upp och bli en riktigt flicka..." Bara för att man råkar hata skogen och inte gillar att gå i den själv. DU viste om det, att jag inte gillar skogen!! Men jag gick med på att flytta utanför samhället närmare skogen, mycket för din skull.. för jag viste att du inte ville bo i samhället och att vi aldrig skulle komma överens.. Du lovade också att följa med mig ut på promenader men hur ofta och långt är det..??? Känner mig smått begrensad. Men varför har ag så svårt att säga det?! Kanske är det att jag inte vill göra dig besviken? Men när man då får höra en sån komentar känns det fruktansvärt trist och ledsamt.. VÄx upp själv och sluta va så jävla folkskygg!!!!! Önskar jag kunde säga dettta ag skriver till dig..

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0