Barnmorskan i east end

har ni sett den serien i svt? jag tycker den är sevärd. hur som blev en tjej av med sitt barn alltså bortadopterat. så hemskt. tänk om någon skulle ta en barn. fyfan!! hur som hln blec psykist sjuk å smoddet ett annat barn som låg ute och sov i son vahn. tänk att komma ut och hitta sin tomma vagn!! jag mår dåliht. :( inte nog med det så var de en som fick havandeskqpsförgiftning och både barnet å mamman dog. tror att jag först nu efteråt börjar fårstå hur farlig sjukdommen var. ooch varförkag fick ligga på sjukhus.. men jag hade ju en mild form men iaf. antingen ville jag inte förstå alltså förträngde. men jg tror jag kommer dörstp bättre om jah får de igen... jag får hoppas de iaf även om de inte är bra att stressa upp sig. men kan ju också vara bra att förstå allvaret i det hela!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0