En solig sista semestervecka.

Ja, nu är henriks semester snart över och jag å lillfis är själva igen.. Men de ska nog gå bra ;D KOmmer nog kännas lite tomt första dagarna men sen kommer man nog in i det igen. :) Tänkte passa på att skriva om vår vecka lite. 
I Onsdags var Henriks mamma här och var barnvakt och vi gipsade väggarna i vårt sovrum. På eftermiddagen åkte vi hem till min mamma och pappa. Lånade båten, min bror och tog en sväng på vattenskidor. Vattnet var ju inte det varmaste men man fåpr väl passa på när man inte sett för mycket av solen. :) Sov över i deras husvagn. Under Torsdagen Gick vi en preomenad men vi fastnade både här och där för att prata, titta på kattungar och hus. Men de är alltid kul att träffa sina släktingar! :) Sedan tog vi en sväng förbi kinan och mormor och morfar som hade besök från göteborg så vårt besök var väldigt lägligt! :D Och på kvällen var vi bjudna på mat hos min farmor och farfar. Mysigt. Blev en riktigt hälsa på släkten dag! Bara mammas brors familj vi inte träffa.... När vi kom hem därifrån bestämde vi att stanna hos mamma och pappa ännu en natt så vi spelade spel en stund efter att Lucas somnat. På fredagen kom Nils och Johanna och Lilla Siri och vi tog vara på solen ännu en dag med skidåkning, sol, bad och båt åkning, Och grill på kvällen. Skulle även upp på allsången men kom när den var slut, typiskt! Så de gå. Vi åkte hem till N och J ist och spelade spel.. Var hemma igen runt halv 3... Inte varje dag hihih ! Men kul ! Lördagen blev en lugn och seeg dag då vi inte är vana att lägga oss sent. Och lite jobb på kvällen, och vilket åskväder det kom!!!! Idag söndag var Robin, Bella och lilla Svea här ! Kul Kul!! Verkligen synd att avståndet är så långt som jag sagt förut men man får försöka ses ändå. :D Nu ska jag fortsätta med Lucas mat. Tjingeling!! 
En liten Lucas på bara några timmar! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0