Mitt linne :(

Mitt nya favoritlinne har fått jävla fläckar på hela magen så de är förstört! de går inte bort. eller någon som har en merakelkur? :) Kände vilket dåligt humör jag blev på nu bara för det. Å H vill absolut inte åka till stan å kolla efter ett nytt så jag får väl göra de på måndag då..... Glad han kommer bli. NOOOT!! För han tycker jag har massa kläder. men de är skillnad på kläder å kläder så i morgon ska det städad kläder. BORT MED ALLT ag inte gillar. (okej, slänger de inte bara gömmer ifall jag skulle vilja ha något av de) wÅ FÅR HAN SE ATT JAG INTE HAR MASSOR, jag vill ha fina kläder... inte vad som helst men han fattar inte att man kan gilla att köpa det.... MEn jag tänker inte ändra på hela mug och bli någon jävlaskogsmulle som inte är jag!! Nu kände jag att jag blev lika sur på honom som de där jävla linnet!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0