som vanligt....

som vanligt när jag ska jobba å gå upp tidigt har vi haft en underbar natt... men denna gång kan jag inte skylla på lucas som trotts ny säng, nytt rum och fem minuters metodeb skötte sig någorlunda okej... men för de första kändes de inget bra att sova där nere när han sov där uppe fast vi hade babyvakt. så sov på spffan men var så svårt att somna... är ju vann att ha honpm brevid mig. inte nog med dettq så kom vi som vanligt inte överens så blev lite bråk om "de vanliga" så vet inte vad jag ska göra,säga,tycka... orlar inte bråka så fort man säger vad man tycker men de måste man väl ändå få göra? och tydligen får man inte ångra sig å inse att man inte blev så nöjd som man hoppats på.. vi kommer ju inte komma någon mer stanns eb var sina lght utav dessa bråk känns de som... vilket vi inte vill. men iböand känns de som de skulle vara ända sättet att slippa dessa bråk å tjafs känns de som.... eller att någon av sig lägger sig men vem? vi vill HELT OLIKA.. suck!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0