hur ska man göra...

känner att de där med skog inte är min grej.. lucas vill inte sova middag inne länge alls sover kanske 45 min osamanhängande i vagne kan han sova 2-3 timmar.. problemet är bara att jag inte gillar skog och runt vårt hus är det mest skog. vilket leder till att jag mest bara är inne.. kanske går en snabbis på 5 minuter.... och de blir inte mycket till varken frisk luft eller motion.. och de är trist att ta bilen för att ta en promenad.... men vi känner sååå oliak som detta... :/  ville bara gnälla lite... men får lite dåligt samvete att jag inte tar ut lucas i friska luften...

Kommentarer



Postat av: Bella

Så himla synd att vi inte bor närmare varandra! Jag älskar promenad i skog, då hade vi kunnat variera oss, varannan gång stan / skogen. Fast någon gång ibland ska vi väl kunna ses och ta långpromenader sen hoppas jag :)

2012-03-06 @ 18:37:26
URL: http://agabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0