ja.. den dära magsjukan då....

..har hittat hit. jiiihooo!!!!
Nu har H fått magsjuka, vilken jävla sjukdom de är. Samtidigt som han fick det fick vi en klar vaken bebis så nu kan varken Lucas eller jag sova.. Jag vill bara hemifrån. men vart ska man åka liksom? vem vill träffa några som har magsjuka i familjen? men jag HATAR den sjukdommen. Jag HATAR att spy, jag hatar höra folk som spyr jag hatar allt med spya!! Jag klarar inte av det.....
Hur skka man då göra för att skydda sig mot den? och framför allt hur skyddar man en snart 3 månader gammal bebis mot det? går det? kan de få den? Hur vet man liksom?? Känns i vilket fall som helst som en vääääääldigt lång natt vi har framför oss... SUCK! :(

Kommentarer



Postat av: Bella

Åh ni också! Tryck i dig 10 vitpepparkorn snabbt, det är alltid min räddning! Hoppas du slipper, de är skit de där! :-S

2012-03-04 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0