Dålig på att skriva känner jag...

Tyvärr räcker tiden inte riktigt till, och så skulle jag försöka skriva från mobilen men får det inte att funka så typiskt. Så detta kan ju bli en liten blanding om allt och inget som händer. :) I lördas upptäckte jag att Lucas fått sin första tand och idag nr två. Stor kille nu!! De är pytte pytte små än men ändå. :) När de syns mer ska jag allt försöka ta en bild så ni får se.
Idag har vi varit med "tant Amanda och tant Malin" (haha) De hade fixat present och tårta eftersom jag fyllt år... för en sådär 2-3 månader sen. Men malin har ju varit borta och den dagen innan resan vi skulle ses passa ju H på att bli sjuk. Hade nästan glömt bort att jag fyllt år haha :D Men så snälla mina kompisar. Fick ett fint fat och god hallontårta. Tack tjejer. :)
Nu ska jag byta blöja..... Hejsvejs

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0