Nu var helgen över..

En långhelg är ju inte fel då och då. :) Tänkte jag kunde skriva om helgen...
Fredagen tog vi det bara lungt. Väldigt skönt de också iblnad. eller kommer inte ens ihåg vad vi gjorde haha !
Lördag: Fixade vi lite ut och sådär. Jag beställde kort som jag ska göra tavlor av hoppas de vill vara med posten idag!! Gick också å vänta på ett sms som skulle innehålla "vi fick en...." "kl....föddes vår...." osv. men inget sms dörk upp. Men vi får se, ut ska den ju. :) 
Senare på kvällen blev vi bjudna på grillat hemma hos Jonas och Louise. Trevligt! Och killarna skötte sig vill jag minnas. Inte lika stor skillnad på dem längre, utom att Max kan mycket mer, men jag menade på längd och vikt nu. :) God mat och trevligt sällskap var det.
Söndag: Först en liten promenad i fina vädret, sen babysim, köpa ramar till mina tavlor, och fixa lite. Sen iväg på kalas 1 timme sena. JAg hade fått för mig de började kl 18. Men de var kl 16. hade till och med skrivit rätt tid i almenackan, och henrik sa att de var väl kl fyra? Men jag var så säker på att de var kl sex. Fy vad pinsamt de var när de ringde sen... En något gnälligare Lucas under kalaset. Så efetr några timmar fick vi åka hem.
Måndag: En pigg och glad kille, Vi kollade på ny soffa och lite andra ärenden. Och vid 4 tiden kom Robin bella och lilla Svea, och Kai och rickard. En väldigt gnällig Lucas var det hela kvällen lång lite jobbigt när de håller på så när inget hjälper.. så stressar man upp sig och det blir ännu värre. Men de gick ju bra ändå. De är ju inget man kan göra.... :)
Tisdag: Igår bestämde vi oss för en hemma dag. Planderade ett träd, hoppas de är rätt sort nu bara haha ;)
.
FRÅGA OM KATT?!?!
Någon med djur som läser? Vad är det för fel om en katt (varit ute katt sen dec.) Kräks flera dagar i rad? Ibland är det knalisar som kommer upp. ibland gräs (de är väl att de vill spy) och nu hittar jag en vattnig brun sörja.... Han leker en hel del med kopparormar (TROR vi det är) Men vi vet inte......

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0