Torka aldrig tårar utan handskar

Hur många har sett den serien? Jag tycker faktiskt den är riktigt se värd. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är jag gillar men något är det. :) Den är hemsk, men samtidigt bra. Man får sig även en liten tanke ställare kan jag tycka.
 
Sen tycker jag han Rasmus (Adam pålsson) är lite snygg.... Vet inte alls varför, kanske är det för att jag tycker synd om. (Och han var hetro i verkligheten var jag tvungen att kolla upp nu.) Så tycker han gör ett bra jobb. För som jag har förstått av många killar skulle de nog aldrig kunna göra det han gör i den serien så ett bra jobb tycker jag han gör.  För tydligen spelade han även i Himlen är oskyldigt blå. Men där är han ju ganska elak mot sin kompis i sin roll så där gör han sig inte snygg. Så de är nog detta Tycka synd om hjärta som säger att han är lite fin i den serien.... haha !!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0