Bm besök v 39+3

Allt såg bra ut med bebis och mig. Fick en hinsvepning idag får se om de ger resultat... Har kommit några lite starkare förverkar efteråt men kan ju vara för hon varit där å pillat och som kommer försvinna. Det började iaf bli redo så hon trodde inte de skulle bli tal om ignångsättning pga att den legat för länge. (Men dåligt minne som jag har, märker jag) så minns jag inte riktigt vad hon sa om tappen osv men hon kunde känna hinnorna å att de inte var något fortervatten mellan dem å huvudet och även huvudet gik känna... betyder de att de öppnat sig? Är så dålig på att fråga när jag inte vet riktigt vad jag ska fråga om. Har aldrig gjort detta och vet ju inte vad jag ska förvänta mig eller fråga och kanske är min bm dålig på att informera? jaja Sak samma... Inom 2 veckors tid ungefär kommer vi vara 4. Hur sjukt känns inte det?! 
Gud så liten å vad fort man glömmer hur små de var !! Min älskade lilla unge! Som nu mer är ett busigt älskat charmtroll!! :) Men så liten på kortet.. tänk att de är min Lucas som ligger där! Och tänk vad stor min lilla kille kommer bli över en dag snart...!! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0