dagis, bvc, provtagning, 14dagar...

Idag efter jag lämnat Lucas på dagis tog jag prover så jag skulle slippa de i morgon innan mvc. Tycker verkligen bebis kan komma nu har tröttnat på att vara gravid. Så för en gångs skull känner jag mig inte orolig för äggvita/högt blodtryck.. vist vill man ju vara frisk å skulöe tycka de var kul att få verkar hemma osv men är ändå bara 14dagar till bf. 38+0 i morgon så skulle de visa havandeskapsförgiftning tror jag ändå de sätter igång de direkt?! När de är så långt gånget finns de väl absolut ingen anledning att vänta? Har iaf varit gravid längre nu än sist... och är så otroligt nyfiken på vad de är föt filur där inne. Pojke/flicka? Träffa också Lucas bvc sköterska å fick tid å kolla hans hud idag så när jag ringde dagis å sa att jag kom tidigare trodde de vi var påväg till kss. ;) men icke då. På bvc gick de bra.  Fick läkartid på torsdag får se om de vet en bra salva eller om de blir remiss till hud. Men hoppas nästan på remiss direkt s man verkligen kollar upp men annars är de väl bara testa å ringa igen... stackarn har så torr hud å när vi testat många olika krämer å oljor får han efter 2 dagar prickar. Nu sista tiden har vi blandat vitt vaselin med locobase gick en vecka sen kom prickarna... de var det bvc rådde till.  Ska iaf fortaättta smörja med detta fram till torsdag. Då huden iaf blivit mjukare.. När vi ändå var där passa vi påbatt väga å mäta. 13690g 79cm lång. Han blev iaf godkänd ;) Har också varit på första samtalet om Lucas på dagis. Och de verkade gå bra vad jag förstod. Nästa gång de är dags har vi kanske två dagisbarn och jag jobbar.  Men men dit är de långt. 
Bild på coolingen från i Lördags då vi var i skövde! ♡
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0