de blie inte alltid som planerat.

Började dagen med att vakna upp av ett katt bråk. grannens katt försökte ta sig in genom vår lucka igen... som var öppnad då kissen tappade sitt magnet halsband. åh! Blir så trött på att den katten försöker flytta in här.. våra nissar har inte eller gillar inte denna nisse! jaja, hur som helst bestämde vi oss för att hitta på något idag å tänkte att vi åker å badar en sista gång innan bebis kommer. sagt och gjort. Lucas var så glad å busig i vattnet. han gillar det verkligen. mitt hjärta!! Sen skulle vi gå och äta mat på en kinaresturang. Men Luvas ville varken dricka eller äta.. inte likt honom. Henrik hämtade mat först, Sen gick jag iväg å medan jag är borta.. någon minut? Har Lucas börjat kräkas... ut på bordet, golvet, sig själv och stolen... Stressad mamma som ttcker så synd om sin älskade som. samtidigt som jag försöker torka så gått de går... och ser att L har kräks överallt och vi har inga extra kläder. fan! Panik. springer (läs joggar haha) höggravid ut från resrurangen å å ska köpa kläder samtidigt som henrik är inne på toan å sköter Lucas. springer förbi Lindex oxh de är syängt. hinner tänka är hela stan stängd redan? Vart fan får jag då tag på kläder? Stackarn kan ju inte gå naken!!! Men hm var öppet. får tag på en tröja och byxor. och en extra kasse tigger jag till.mig. skyndar ut å kommer på en handuk vore bra. in på hemtex å köper första bästa handduk.. och springer tillbaka till resturangen där vår mat står på bordet.. Lucas å Henrik är på toan.. och jag skyndar mig torka upp resten på golvet... Trodde jag var tresstålig men tydligen inte ?! Vi bad om en låda å fick ta med vår mat hem iaf å behövde bara betala för en buffe och vår dricka.. Men de blir inte som.man tänkt alla gånger med barn.. stackars stackars min älskling. men lite synd om de få stackars gäster som åt på restaurangen men inget att görs åt... vi skyndade oss så mkt vi kunde. Nu är de bara hoppas de var allt och att han piggnar till. får hoppas han drukigt för mkt vatten... nu sover han och de var varit lungt sesan dess. men jag har så fruktansvärt ont i fogarna i fram av min joggingtur så får nog bli soffläge nu. skönt man inte är ensamstående då. snart ska vi väcka liten så han sover i natt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0