Dag 1 - En presentation

Jag heter Johanna och är en tjej på 20 år. Jag jobbar inom vården på inringning och har just nu ett sommarvikariat på en LSS bostad. En mycket trevlig arbetsplats ! Jag bor i en lägenhet tillsammans med min pojkvän/fästman/sambo och vi har en busig katt på  ca 1år som heter Gösta, min lilla pärla. I min mage finns också vårt första barn som är beräknat till den 30 december 2011. Väldigt roigt och spänande. Mycket som ska hinna fixas innan dess. Men som ni kan se på andra inlägg är redan lite grejer fixade. :) Vad ska jag berätta mer tro... På min fritid gillar jag att umgås med familj ohc vänner men också att pyssla ihop lite saker till hemmet.
.
Fick bli en bild från förra året och min student. :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0