Skövde, besök på förlossningen och en massa bebistvätt (:

Tog en sväng till skövde och köpte lite renoveringsgrejs till huset, sånt som behövs när man ska tappetsera. :) Köpte även ljuslykta till trappan, å lite annat smått.. Vi tog en liten tripp även till förlossningen så nu vet jag vart den ligger.. MEN ingen bebis och allt är bra så ni kan vara lugna, men (igen) mitt blodtryck har varit lite upp och ner mest normalt men de har haft några toppar... Barnmorskan sa att jag skulle ringa dem eller förlossningen om jag hade huvudverk.. men efter återbesöket i torsdags såg allt bra ut men i torsdagskväll dök den upp, huvudverken!! Höll i sig hela fredagen men vilade och tog det lite lugnt och tänkte att jag väntar till i morgon (idag) vaknar idag och känner fortfarande en svag huvudverk.. Så när vi ändå är i skövde lyssnar jag på BM och ringer förlossningen får komma in och ge urinprov och blodtryck de lyssnar även på bebis men allt var bra!! SKÖNT!! så antagligen beror huvudverken på något annat, dålig sömn kanske... har väl blivit lite sena kvällar och många uppgångar med toabesök under nätterna och en låång sovmorgon... eller så känner man bara efter för mycket.. Men som sagt allt ser bra ut så nästa gång tänkte jag ha med mig en bebis hem därifrån <3
Nu ikväll har jag tvättat de mesta av bebisens kläder och lakarn så vi är lite berädda.. så inte allt händer på en gång.. med flytt bebis å allt. :) Men nu ska jag ta lördagkväll å se om de går något bra... kvällarna blir så långa när mörkret kommer så fort. men snart är de juletid och dags för en massa ljusmys <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0