Emmaljunga 2013!

Nu är katalogen för 2013 ute. Har kikat och självklart blev jag sugen.. :D Vill ha en nitro.
fanns också en ny vagn monkey, som enkel vagn var den väl sådär snygg men som dubbel helt klart snyggast av alla! Och ser ut på bilderna som den skulle klara de krav jag har på en syskonvagn (utseende)
Men behöver ju bara enkelvagn, så Nitron ligger fortfarande på vill ha listan !! :D Synd de är så dyrt....
Men hade jag vetat lika mycket om vagnar när jag var gravid som ny hade jag nog köpt en ny!!
Provkört runt runt runt i butiken ! Men vill ha kvar crossen också men tycker den ser gammal och "slapp" ut..... jaja.... Får väl hoppas de rear ut 2012 vagnarna ;) haha !!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0