En fredag i februari.

Idag gick vi upp vid 8 tiden.. tittade på tv och åt frukost. Vid halv elva åkte vi iväg till kusinerna (mamman) som skulle passa lucas medan jag var på VC. Kom dit vid elva tiden och fick vänta till 11,40 innan jag fick komma in, eftersom de kommit ett aktutfall men de som var bättre än i kbg var att de kom å sa till ibalnd vad som hände och hur löänge jag skulle få vänta. men fick iaf boka om BVC tiden till Lucas för den hann vi inte med.. Andra gången den blir ombokad... jaja.. Så kan de vara!! Tur de går att boka om!!
Vid halv ett var jag nog tillbaka för att hämta lillkillen men belv kvar på lite pannkaka och kaffe, och lite prat. :) Lucas hade sköt sig, duktig kille!! Och nu ligger han och sover och jag väntar in hans pappa.... :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0