30 dagar - 30 inlägg några ihop igen.

Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag (2011-08-20)
Idag åkte vi hem från London och jag hade på mig en ny svart långkläning jag köpte där, jeans jacka och vita tygskor. :) Har tyvärr ingen bild. Men kan lägga in lite bilder från London när jag lagt in dem på datorn. Men de kommer en annan dag.

Dag 11 – Min personlighet (2011-08-21)
Tja.. min personlighet.Vad svårt det är att skriva om dne. Men jag är nog lite blyg ibörjan när jag träffar nya människor. (dock inte alltid men oftast) vilket iofs kan vara både bra och dåligt. Bra på det sättet att man inte säger vad som helst till vem som helst. och dåligt på det sättet att jag ksnke ibland visar förlite av vem jag är om jag bara får en kort stund på mig. Ärligt talat vet jag inte hur jag ska beskriva min personlighet, betyder de att jag inte känner mig själv tillräckligt väl? :)

Dag 12 – I min handväska (2011-08-22)
I min handväska finns det oftast alderles för mycket skräp. Men det som brukar ha en plats där i är mobil, plånbok, nyklar. Allt annat kan variera endel. men för tillfället finns en mobilladdare, plåster, solglasögon, och ett paraply. Saker som ligger kvar efter resan till London. Och nu ska den städas så de inte blir så mycket skräp i den. Tuggumi brukar oftast ha sin givna plats där i också.

Dag 13 Den här veckan (2011-08-23)
De är ju bara Tisdag idag så veckan har inte gått så mycket utav än. Men igår var jag fortfarande kvar i London som jag kommer beskriva mer om i ett annat inlägg då orken infinner sig ! De var vår sista dag där iaf så vi kollade på en stor marknad, lite affärer igen, åkte dubbeldäckarebuss för att se lite av stan. På kvällen gick vi ut och åt mat, jag åt Pasta Carbonara, mumsigt. Och efter det spelade vi bowling. kl 03,20 gick vi upp för att göra oss redo inför hemresan.. Lite strul till en början med taxin men de gick fin fint. Kom med rätt plan och landade trykt i Sverige igen vid ca10 svensk tid. Då började resan hem i en toppen bil där vi fick fylla på vatten flera ggr.. Stackars Emilia som är ägaren till bilen.. Väl hemma har jag packat upp och stt film och sovit en stund. Skönt ! och i veckan väntars 4 dagars jobb... HAde faktiskt varit väldigt skönt med sovmorgon i morgon men men.. får bli på torsdag..









Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0