Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har jag jobbat en hel del.. eller mesta dels av tiden har jag faktiskt spenderat på jobbet och i sängen haha ;) Ne men jag har hunnit med lite annat också, varit på ultraljud och sett mitt lilla mirakel <3 Mådde dock apdåligt under hela undersökningen :( Började dagen med att må illa och spy lite, alltid lika trevligt !! Lyckas iaf ta mig in till sjukhuset och lägga mig i sängen där.. går hyfsat bra, sen kände jag mig helt yr och höll på att svimma ett antal ggr. när man håller på att svimma liggandes känner man sig inte så kaxig.. hahaha !! BUSUNGE där inne ;) Den andra stora grejen som hänt under månaden är väl att jag var i london men de finns ju att läsa om i ett annat inlägg längre ner :) Förövrigt har det inte hänt så mycket spännande...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0