Ja.. de här går ju bra för mig... :P

Dag 15 – Mina drömmar och önskningar (2011-08-25)
Jag vet inte riktigt vad mina drömmar och önskningar är.. eller de mest realistiska är att jag vill få ett jobb så jag kan få bra mammapening och speciellt ett jobb att gå tillbaka till så jag kan försörja och ge min lilla bebis en bra start i livet. Men som jag nu hoppas jag ska kunna göra ändå.. Mina önskningar...??

Dag 16 – En vanlig dag hemma hos mig (2011-08-26)
En vanlig dag hos mig ser lite olka ut beroende på om jag jobbar dag/kväll eller är ledig. Men brukar oftast se ut som s¨å att jag äter frukost.. tittarlite på datorn, gör mig i ordning å går till jobbet. Antingen gör jag saker innan jobbet eller efter jobbet som t.ex. städa eller hitta på något osv. På kvällen ser jag oftast på tv innan jag kryper ner i sängen med mina pojkar :)

Dag 17 – Mitt favoritminne
Det var svårt.. finns ju många fina minen.. vilket som är mitt favorit är svårt att säga... :P Men lite anorlunda känsla fick jag då jag fick "gravid" på stickan.. Dock kanske jag hade velat "leva om" veckorna och tiden efteråt lite anorlunda...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0