Så jävla trött!!!

På allt!!
Jag är trött på att inget ska gå som jag vill...
Jag är trött på att vardgasrummet inte är klart,
jag är trött på att ha saker överallt, och inte kunna få i ordning någonstanns.
jag är trött på att inte kunna göra något.
jag är trött på att inte hitta saker, som sandpapper när man behöver det...
jag är trött på att komma åt "touch musen" så jag helt plötsligt skriver på ett annat ställe!
jag är trött på att ha ont i ryggen och svullna fötter.
jag är trött på att vakna vid fem och somna om först vid åtta tiden..
jag ä'r trött på att hyll helvetet jag försökt sätta upp inte går att sätta upp.. slår snart ner väggen!!!
Jag är trött på att de inte går att logga in på fb men ALLA andra sidor funkar..
Jag är trött på att vara själv och inte kunna få hjälp med alla saker som går emot mig idag.
Jag är trött på att de inte ens gick sätta på en film i morse!
Jag är trött på att tvättmaskinen krångla men sen funka den helt plötsligt! och att diskmasinen är full..
Jag är trött på att de är gult överallt och att tiden inte räcker till för att få allt i ordning på en gång som man vill ha det..
Jag är trött på att höra det jävla pipet från tvättmaskinen att den är klar!
Jag är trött på alla hormoner och att vara helt svullen och tjock. Vill ha bebisen nu och att att ska vara bra! 
JAG HATAR DAGAR DÅ INGET GÅR SOM MAN VILL!!!!!!
Ne idag är en sån där dag man gärna kan få hoppa över...
Jag vill bara få i ordning här!! Så jag också precis som alla andra kan få ställa lite adventsljus stakar i fönstren, kunna fixa innan bebisen kommer och att allt bara ska funka !! Nu fick jag ont i magen också, säkert för jag är så arg !  Vill bara ha fint, rent och bebisen kan gärna komma den med nu :) Ne nu ska jag hänga den där jävla tvätten sen göra mig i ordning och åka på föräldragrupp hoppas de kan kännas bättre efteråt när man bara kommer bort en stund !

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0