Tänk vad lite omväxling och mat kan göra ! :)

Efter föräldragruppen och mat i magen kändes allt genast mycket bättre!! (: Så ikväll har vi grundmålat alla lister och H håller just nu på att måla första lagret riktig färg. Äntligen ser man en ände på det med och snart har vi tv rum igen.. I like!
..
I  örövrigt har jag väldigt ont i ryggen idag, samma smärta som jag kände i sommras.. kan de vara foglossningar tro? eller är ryggen bara trött? Aja hursom så gör det ont ! Längtar efter bebis nu. Känns väldigt skumt att JAG kan vara mamma om 3-4 veckor.. :O för idag går jag nämligen in i v37.. så länge låg jag själv inte ens kvar i magen utan föddes i vecka 35... :) Men min bebis verkar trivas bra där inne och den kan väl få stanna kvar tills allt här hemma är färdigt :) Även fast jag längtar.
.
Ne på återseende mina vänner som kikar in här ! :) och tråkig som jag är har de ännu inte blivit en ny bild på magen men de kommer.. i morgon kanske?? :) Håll ut! ;)
.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0