Tiden bara susar förbi...

I morgon är det redan november, vad tiden går fort !! Vilket menas att de bara är mellan 6-10 veckor kvar tills vår bebis är beräknad att komma. för att vara mer exakt 8 veckor men de är ju +-2 veckor i bebisleveranser... och iband mindre veckor kvar än man tror haha !! Jag jobbade också min sista dag idag på väääldigt länge. Kommer kännas bra konstigt att bara gå hemma måste jag säga.. Även fast de ska bli rätt skönt då jag känner mig tjock och klumpig för det mesta och inte blir man mindre orolig ju närmare det kommer man vill inte riskera något direkt.. I morgon ska jag nog iallafall ta tag i det tvättberg som bara växer och växer men som ingen tagit tag i... Sen kanske "höst städa" balkongen.... Något måste jag ju fördriva tiden med, men hels vill jag fixa i ordning alla bebisen saker men då kommer nog längtan bli ännu större så först i slutet/mitten på november ska jag börja tvätta saker.. Tror iofs inte bebisen kommer komma förtidigt men man kan aldrig veta speciellt inte när både jag å min kusin "ploppa" ut 5 och 8 veckor innan BF, då vill man gärna vara lite förberädd så man inte står där helt oberädd... :) Fast färdiga är vi ju.. är ju istortsätt bara tvätta saker som är kvar och köpa blöjor mm.. men de behöver man ju inte ha flera flera vecjor i förväg... haha !! (:

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0