Lite nytt.

Var och shopade lite med mamma i stan idag. :) För en gångs skull hittade jag en hel del. :) Blev ett par mamma byxor och en tröja från H&M. Och en vinterjacka från Gina som jag hoppas kunna ha både innan och efter bebis kommit ut. (: Vi var också och kollade lite på Babyproffsen och jag tror jag hittat en skötväska jag vill ha, inget märkvärdigt men den varkar få plats med lagom mycket saker och hänger superbra på vagnen, hoppas kunna ta en tur dit snart igen och ha med vagnen så de kan bli nya hjul på den, hoppas bara att de nya hjulen passar på vår vagn ! :) Men jag håller tummarna!!! Mamma bjöd också på mat, alltid gott och trevligt att bli bjuden :D

Tröjan, bild från H&M.se
Byxorna, också från H&M.se
Skötväskan jag funderar på. hitta en annan snygg, som nog var snyggare men tyvärr skulle den utgå som svart och den hängde inte på lika bra.. Får sen vad det blir för någon :)
JAckan från Gina, hoppas den går bra i vinter.. Magne fick iaf rätt stor plats och de går att dra åt i midjan vilket är bra

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0