Här sitter jag...

Lucas sover, och jag har massor att göra. Men vad gör jag då..?? Jo jag sitter här och slöar. Typiskt mig ! JAg som skulle platta håret, sminka mig, damsuga och plocka i ordning. Har bara gjort de sistnämda. Men tror inte att jag fast de gått 4 månader snart, att allt tar så mycket längre tid med barn. Men de är det värt, vad är väl lite skit på golvet? :) Får se om jag hinner innan emelie kommer. annars få¨r jag ursäkta röran och damsuga när henrik kommit em så får Lucas och Henrik ha lite Pappa-barn mys!
.
Jag försöker att Henrik ska ta hand om Lucas så mycket som möjligt på kvällarna så han vänjer sig vid både mamma och pappa. Att båda ska gå bra. Vad tror ni om det? Borde väl vara det bästa för oss alla tre? Jag får lite egentid, h får umgås med Lucas (han jobbar ju annars) och Lucas lär känna bägga två lika bra! :) Han är ju redan lite mammig. Konstigt..? Ne inte speciellt om man tänker efter. ;)
.

Kommentarer



Postat av: Melinda - mamma till Julia

Sv; jag håller med! Men ett lagom avstånd där man kan cykla till och från stan vore ju det bästa! :}



Och jag tror att det är smart att er son vänjer sig vid både mamma & pappa. Sen är det ju alltid perioder där den ena är bättre än den andra, men i längden är det nog kanon! :)



kram kram

2012-04-03 @ 09:27:12
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0