Syskon..

När tycker ni det är dags att skaffa syskon till barnet? :) Jag kan tycka att nästa år skulle jag kunna tänka mig att bli gravid. Antingen att bebisen kommer på hösten eller våren 2014. Då blir det två år mellan syskonet och Lucas. och de kan leka med varandra utan att ålders skillnaden blir för stor.. Men det ska ju funka med allt också. :) Har iaf kommit på vad jag skulle vilja att mina kommande bebisar ska heta ;)
Lucas (är ju iofs redan född och döpt men klart min underbaring måste nämnas) :)
Alicia
&
Leo.
Vet egentligen inte vad jag har fått det ifrån, speciellt inte Leo som bara har dykt upp i huvudet nu det sista. KAnske tycker jag att det passar bra ihop med Lucas... Jag vet inte, å andra sidan hade jag aldrig tänkt på "Lucas" innan Henrik gav det som namnförslag på förlossningen.
Men jag kanske bara får pojkar och aldrig någon dotter, eller så kanske Lucas bli ensam kille i barnaskaran och då får jag tänka om. ;) Men fick man bestämma hade det blivit en bra blandning tycker jag :) Men det spelar ju absolut ingen roll. Och vem vet de namnen kanske aldrig kommer att passa... :)
.
För ovanlighetens skulle fick de bli en bild på Gösta idag då de senaste korten på Lucas ligger på kameran.. :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0