träning!!

Körde spining i tisdags, långpromenad igår och .... "kondition, styrka, balndad träning bestämd av henrik"träning idag. är helt spagettig i armarna just när jag sitter här och skriver. Men jag ska under 60 till sommaren så bara köra på.. gärna till iaf 57-58 kg de skulle sitta fint. Vägde ju mellan 55-57 när jag blev gravid... men nu har vågen länge visat runt 65+-1kg. Brukar aldrig tala om vad jag väger men nu gör jag det ändå. ;) Känns inte som de blev lika privat efter graviditeten... :) Aja skit samma kilona ska i vilket fall som helst bort!!
.
Fjoooortis ;) Men magen var platt. dock några år gammal nu... Men den magenär gärna välkommen tillbaka ;D

Kommentarer



Postat av: william

duktig som tränar_D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 19:00:04
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0