v. 17+5

kan ju börja med att berätta om helgen eftersom jag inte har något annat för mig. :)
Fredagen var jag hos Johanna och hälsade på efter en sväng i Mstad. PÅ kvällen gjorde vi inget speciellt. Eller Henrik gjorde ett träningspass åt mig och träningsverk de fick jag allt. :) Sen blev det myskväll med familjen framför tv. :)
Lördag: Tog en sväng till affären och Hembageriet och köpte krämbullar. Sen tog vi en promenad utmed kanalen och piknink med krämbullarna i solen på en brygga. Äntligen fick jag min piknik ;) När vi kom hem igen fixade vi lite i rabbatterna kring huset. de såg inget vidare ut. De gör dom fortfarande inte men de värsta skiten är iaf borta på framsidan! På kvällen kom Nils och Johanna på lite grillning. Snart får vi hoppas vi kan säga Nils , Johanna och Kusinen..... Men vi får väl se när den vill titta ut i den stora världen. :)
Och igår söndag tog vi en sväng in till stan för att köpa lite grejer så vi kan fortsätta i trädgården. Tog en sväng till babyproffsen och Max också. Sen for vi iväg till Hjo för att hälsa på Robin, Bella och deras lilla Svea! :) Tänk att Lucas varit så liten känns som en evighets sen. Men så var det ju inte. Men Lucas blev så stor !! Och idag är han hela 17 veckor och 5 dagar! :) Därav rubriken ;)
.
Så liten, blir stor och helt underbar. :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0