lite nytt

var i skövde i eftermiddag och idag blev de lite nytt till Lucas. även fast de är väldigt snabba besök när man är där med henrik vilket jag tycker är fruktansvärt trist men de var inte de jag skulle slriva om. blev en höstoverall. hade egentligen tänkt mig en windstopper men de fanns ingen så fick bli en i fleece. (blev den jag tittat på men trodde den var windatopper /softshell) jaja de blir nog också bra till hösten hoppas jag!! även tossor i mjukistyg som han kan ha till jackan innan de är dags att ta till oven. även en body blev det. så nu.är vi redo för de första höstdagarna. men denna sommar i tankarna kan ju hösten komma fortare än anat ;) hade ju egentligen tänkt väna till ullared mennså svårt när man inte kan testa så nu har vi något att ta mått ifrån så vi vet storlekar. Men de vi egentlugen skulle ha var ju leksaker så de blev de tre nya. och vad dyrt de är med leksaker då köpte vi ändå bland de billigare. men får även där bli fler i ullared men de han hade tappa han fort intresset för så nu hr v fler som spelar och grejar ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0