Sommarsemester !

Skulle vilja åka till gotland, har aldrig varit där. :) Så skulle vara roligt att komma dit!
Kollade lite vad det skulle kosta.. runt 4780 kr för 6 dagar på camping då iofs, vid havet ! Kollade också på en stuga då blev priset 5000 någonting också för 6 dagar. Tänkt om man kunde boka in kanonväder också !! de är ju det, de där vädret och jag skulle ju gärna vilja ha kanonväder. ;) Skulle ju vara roligt att åka med några också. :)  Någon sugen? Lämna en komentar haha :D
.
Händer annars idag då.. hm? ingen aning faktiskt, (lucas)morbror Simon och (lucas)morfar Peter kommer hit å  äter lunch med mig vid halv 1-1,, vad som dom nu? Aja de kommer väl när de kommer..
.
Kan ju passa på att berätta om helgen också då, detta får bli ett väldigt blandat inlägg!! Men men.,
Fredag: Henrik kom hem från jobbet och vi åkte och spelade bandy. När vi kom hem kom Robin och Bella hit och vi åt tacos och pratade lite förlossning och annat. Snart deras tur, spännande ! :D
Lördag: Tog det lugnt här hemma. Henrik började fixa dörren in till sovrummet, som egentligen skulle bli mitt jobb (oups) Tittade på melodifestivalen och åt pizza på kvällen. Längesen vi hade en lördag kväll hemma för oss själva. :) Lucas somnade hyfsat tidigt och sov jätte bra!! Duktig kille !!
Söndag: JAg och Lucas tog en promenad i det fina vädret. lagade lite mat och sedan kom min farmor och farfar på besök! :) Vid fyra tiden hade vi en väldigt ledsen kille, otröstlig nästan. :( Så kom vi på att de var en vecka sen han bajsade.... Ringde 1177 och fick rådet att massera magen och stoppa upp en temp i rumpan och irritera lite med den, och tillslut kom de igång. skönt för honom. HAn fick ett bad på det. och vi hade en nöjd men lite trött kille!! :) Då gick vi ut och sprang en sväng med killen i vagn, så nu hoppas vi att de gör något på dessa mamma kg ;) men tror de gått rätt bra för mig ändå om man tänker att de var 2 månader sen min lille plutt kom. :) (kan tilllägga att jag INTE bantar, men vill röra på mig så några kg faller av) vif halv elva tiden somnade killen i sin säng! stolt mamma! :)
.

Kommentarer



Postat av: Coco Centaur

Det är väldigt fint på Gotland - i rätt väder. Jag var där när jag var mindre, men har inte så mycket minne av det förutom genom semesterbilderna därifrån.



Förresten, är det lugnt för dig om jag länkar din blogg på min? Alltså att jag lägger till den på min blogglista. :)

2012-02-13 @ 13:52:33
URL: http://cococentaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0