En röd panda, och ett ner spytt bröst!

Ja, testade att sola igen efter ca 1 år.. när jga bokjade frågade hon i kassan om jag tålde solen, ch jag svarade att de brukar gå bra... hm....  Där fick jag för det !! för idag ser jag ut som en röd panda!! Har aldrig i mitt 20 (snart 21) åriga liv fått solbränna efter de där "kopparna" man lägger för ögonen.. men igår fick jag det!! Och kinderna nästan pannan är röda som en tomat ! Trodde de röda skulle lagt sg till idag men inte då... typiskt ! Men de är väl bara att skratta åt det ;)
.
Idag har vi inte gjort så mycket.. Har gjort klart inbjudningskorten till Lucas dop. blev ganska nöjd ;) Kan ju bjuda på en bild senare när jag skickat iväg dem. Enkla men helt okej! Är ju ett tag kvar till dopet men jag hade sån lust att pysla lite.
.
Har badat men så underbara lilla son som spydde ner hela sig och sin mamma mellan tuttarna, gott med mat men i lagom mängd kanske ;) Men var nog skönt att bada. Nu liggaer han ren och fin å babysittern och sover. Sötnosen! Och jag ska gå å göra lite nytta!
.
Puss och hej trevlig helg! (rimmade vist inte riktigt men ändå ;)

Kommentarer



Postat av: Coco Centaur

Hej! Kul att se att du också har en blogg! Nu ska jag snoka runt här, hihi :)



Jag svarar på din kommentar här:

Ja, finnar skulle man allt vilja slippa, det är ju bara ett onödigt ont. Det är svårt att ge generella råd eftersom det är så olika från fall till fall, men testa annars att höra med din vårdcentral elr en hudterapeut. Det kan vara till en hjälp!

2012-01-23 @ 14:37:48
URL: http://cococentaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0