Trött igår..

Hade två nätter med väldigt lite sömn... vilket gjorde oss bägge två på dåligt humör.... Men i natt fick vi sova väldigt skönt !! Gick upp runt halv elva.. efter lite mys i sängen med min fina lilla familj. Allihop var samlade inklusive katten :) Och efter frukosten hade vi en liten gnällig pojk här... Som troligen var väldigt trött. för efter en promenad i skogen vid två tiden somnade han in och sover så gott än.. med en lite matpaus bara. Ochj jag har hunnit laga mat, tvätt och nu står en kaka i ugnen... Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera.. Mina Jeans gick på igen HAPPY!! och vågen visade -2kg och midjemåttet -3 cm på en vecka... Går bra de här. Metoden heter AMMA!!!
Är så dålig på att lagga in nya foton på datorn..... skärpning på mig ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0