Emmaljunga City Nitro!

Emmaljungas City nitro har bitit sig fast i mitt hjärta. Vill ha Vill ha Vill ha!! Men så kommer de inte bli eftersom den andra halvan ej går med på detta köp då vi har en bra. Citycrossen som jag också gillar.. men den är från 07 å börjar se så sliten ut tycker jag.. men vill nog ändå ha kvar den som viter/skogs vagn.... Då de kan vara bra med riktigt fjädring och fyra hjul. Men får väl se om jag kanske kan få köpa mig en ny till nästa bebbe. Har jag fast jobb då så ska ingen hindra mig ;) När vi skulle få Lucas fanns de ju ingen fast inkomst och vi viste ju inte alls hur ekonomin med bebis skulle bli så de fick bli en från blocket. Men fin för att ha så många år på nacken!! Men mitt sunda jag tänker att jag kan göra mycket roligare saker med Lucas för dom pengarna nitron kostar men mitt "vill ha jag" säger något annat.......
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0