Lunar, kamrat och bdb....

Blev påmind av dessa gamla sidor... Lunar som kom först.. Vad man hängde där !! Kommer ihåg mina namn än de första var coolDolphine, _Hanna_91_ , och de sista Swee3t__ . Och man kilicka stauts poäng, fixa sin sida med en massa koder, sen kunde man skaffa pro och då blev de lättare och snyggare!! Och Lyckan när flaskan blinka grönt, hjärtat var rött och fötterna gula. De var Lycka de ;) haha!! 
Även denna gamla goding, kamrat... Där var jag inte lika aktiv men jag vet att jag hade en fejk sida. Om jag minns rätt tror jag också jag och Emelie hade en fejk ihop.. :P De var tider de haha !!
Även msn var ju mycket populärt ett tag..... Där man också "hängde" endel. Silverdröm vet jag att jag "hette" ett tag. Minns hur glad, nervös, spänd, lycklig man blev när någon speciell hade accepterat att man addat honom.. och när det dessutom börja blinka orange i nerkanten på skrivbordet så var de ju en total lycka ;) Msn höll väl dock i sig under en längre tid. 
Så fanns ju även denna gamla goding, bilddagboken. (Men den gamla bdb ska de vara)
Finns ju även kvar än iofs även om man inte är så aktiv men kul att kika in ibland på sina gamla bilder. heter förövrigt jooohannaa om någon vill kolla ;) Även här var ju lyckan stor när man fått komentarer på bilder. eller en liten späning och lycka var de ju när man såg att han med stort H varit här och smyg tittat!! Och första puss bilden var ju kul att få lägga upp och "skryta" med, den är ju iofs bortplockad nu men ändå haha!!
Känns lite som instagram är den "nya mordena versionen av bdb". 
Och sedan kom facebook och de andra försvann.... :) 
Så alla kära läsare, gamla som unga, vilken sida ger er lite exra minnen? Glada, roliga, ledsna eller tråkigt. De som ger mig mest nostalgi måste ju ändå vara lunar..... Min första sida och något speciellt över den ändå :) Sen är de väl lika bra att till lägga att alla bilder är från google.se
 
 
 
 

Kommentarer



Postat av: Bella

Haha underbart! Jag hette not_so_big på lunar ;) åh jag ångrar så att jag på impuls raderade hela min bdb! Hade varit kul att ha kvar alla gamla bilder :)

Svar: haha ja, jag har kvar min rätt kul att kolla in ibland vad man skrev och sådär. :D
joliisb.blogg.se

2012-07-31 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0