6 månader och redan student...

idag blev Lucas sex månader.. ett halv år redan de är inte klokt bad tiden går... vi firade detta med promenad, lunch åå hembageriet,torget och babycafet. idag var sista gången... vad ska vi nu fördriva tiden med i sommar? vi fårhoppaas vi kan fördriva den i solen!! och i morgon ska vi till tibro och kolla på alla studenter, och en ska vi kollaa in lite extra nämligen min kära lillebror som nu också ska bli vuxen :0 huuu! de där lät gammalt. jaja förövrigt ser jag att några läser. elleer iaf kollar in här. vilka är ni? lämna gärna ett spår i form av en komentar skulle ju vara kul!! ne nu ska jag se klart på spiderman och soooova. skönt!!!

Kommentarer



Postat av: Bella

Jaaaag läser :)

2012-06-15 @ 20:06:46
Postat av: Bella

Jag skrev att jag läser men den kommentaren verkar försvunnit? :P

2012-06-16 @ 17:16:27
URL: http://agabriella.blogg.se/
Postat av: j

Nedå Bella jag fick båda kommentarerna :) Men har ställt in att de måste godkännas innan de visas. :)

2012-06-17 @ 17:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0