Barnmat

Hur har ni det i regnet?? Vi har det bra, haft en heldag framför tv kan man nästan säga. Men just när jag titta ut fick ja se solen några sekunder, höll på att skriva minuter men de var en överdrift !! :) I övrigt har jag lagat lite mat till Lucas idag och jag måste varit en hejare på det, för han öpnna till och med munnen när skeden närmade sig ;) Äpplepuré, Kyckling, potatis och majspuré med persilja och basilika i, havregrynsgröt med banan. Hällde också i en skvätt ersättning. tror de kan ha bidragit med endel. Hur som helst har vi bebismat i frysen nu !! :) Han fick också vattnet äpplena kokat i som "saft" de var nog mumsigt !! De kan ju inte vara någon fara att ge? är ju bara äpple, inget tillsatt socker eller något annat heller mer än äpple och vatten... :)
.
Nu ska jag byta en blöja, någon som vill byta?! (A) Sen fixa mig för att vara redo att dra iväg å kolla på ny bil.......
Tjohejs!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0